یادداشت ها و مطالب توحید صدر

تمدن بر مقدمه فرهنگش، و فرهنگ بر مقدمه اصالتش... برای رسیدن به تمدنی جهانی به فرهنگ و اصالت اسلام ناب تمسک میجوییم

یادداشت ها و مطالب توحید صدر

تمدن بر مقدمه فرهنگش، و فرهنگ بر مقدمه اصالتش... برای رسیدن به تمدنی جهانی به فرهنگ و اصالت اسلام ناب تمسک میجوییم

...

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

یک روز احمدی نژادی

رئیس جمهور سابق کشور جمهوری اسلامی ایران در 8ساله 84 تا 92 توانست با عملکرد خود روندی را پیش بگیرد که موجب دغدغه اصلی خیلی از سیاسیون این کشور باشد.

احمدی نژاد

فردی که آمدن، ماندن و رفتن اش هم در هاله هایی از ابهام نامعلوم مانده است.

(درادامه مطلب...)

آقای احمدی نژاد توانست فعالیت هایی را انجام دهد که مورد اقبال مردم و مسئولان قرار گیرد ولی در گذر زمان با تغییر روند در ظاهر با تقابل ها و چالش های بسیاری مواجه شد.

احمدی نژاد بعد از گذشت دو سال از دولت اش هنوز موضوع اصلی خیلی از جوامع سیاسی است. گزارش روزنامه آرمان روز دوشنبه 25 اسفند 93 گوشه ای از منش و شخصیت رفتاری و سیاسی وی را در چند سال گذشته قبل از ریاست جمهوری اش را نشان می دهد.

تلاش احمدی نژاد برای بقای سیاسی

عملکرد سران دولت های نهم و دهم در ادامه چنین اظهاراتی نشان دهنده این است که زنده نگه داشتن نام و شخصیت آقای احمدی نژاد گزینه مناسب و بی بدیل برای حیات سیاسی برخی از جناح ها می باشد.

در حقیقت نمی توان تفاوت زیادی را ما بین این دو طرف بازی قائل شد چرا که شواهد از یکی بودن مبدا و مشارکت در مسیر و یکتایی مقصد خبر می دهد.

احمدی نژاد اقدام به تکرار نقشه قدمی خود بعد از قریب به 15 سال می کند و قصد شروع دوباره کار خود از دادگاه را دارد. شکایت احمدی نژاد از روزنامه سلام و نقش آفرینی جنجالی در دادگاه اقدام محکم و قابل قبولی برای ورود به فعالیت های کلان و قابل توجه انقلابی و اصولگرایی از وی بود که بعد از حذف از استانداری با اتمام دوره ریاست جمهوری آقای هاشمی به خاموشی سپرده شده بود. البته لازم به ذکر است که این اقدام با استارت تهاجمی روزنامه شدیداللحن سلام شروع شد؛

احمدی نژاد و جهانگیری

 و حال شکایت محمود احمدی نژاد از  اسحاق جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری وقت جمهوری اسلامی ایران موقعت مناسبی است تا با تحریک منتقدان دولت و قشر خاکستری جامعه اقدام به ساماندهی بدنه اجتماعی خود برای فعالیت ها بعدیش نماید. چنین فعالیت هایی از جانب احمدی نژاد منجر می شود به اینکه همانند خیلی از روزهای دیگر در روز 15 مرداد 94 بالغ بر 15 روزنامه رسمی کشور اقدام به تیتر زنی در صفحه اول خود بر علیه این شخصیت کند. هرچند مطالب در برخی به صورت مستقیم و در برخی به صورت خبر جهانگیری و توضیحش در مورد نظرات 4 درصدی مخالفان توافق است ولی به هر نوع و شکلی مطالب موجب پویایی نام شخصیتی می باشد که بیشترین جنجال های سیاسی و اجتماعی معاصر را به خود اختصاص داده است.

اسامی برخی از روزنامه ها: آرمان، آفتاب، ابتکار، اسرار، اعتماد، ایران، ستاره صبح، شرق، قانون، مردم سالاری، سخن روز و ...


  • ۹۴/۰۵/۱۵
  • توحید صدر

نظرات (۲)

  • فرشاد اشتری
  • خوب کاری میکنه! دستش درد نکنه! بکشه پایین این انقلابی نما هارووو
    با عرض سلام و خسته نباشید 
    خیلی خوب.چرا دیر به دیر مطلب میذاری؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی