یادداشت ها و مطالب توحید صدر

تمدن بر مقدمه فرهنگش، و فرهنگ بر مقدمه اصالتش... برای رسیدن به تمدنی جهانی به فرهنگ و اصالت اسلام ناب تمسک میجوییم

یادداشت ها و مطالب توحید صدر

تمدن بر مقدمه فرهنگش، و فرهنگ بر مقدمه اصالتش... برای رسیدن به تمدنی جهانی به فرهنگ و اصالت اسلام ناب تمسک میجوییم

...

طبقه بندی موضوعی
  • ۱
  • ۰

بسم الله الرحمن الرحیم

 

« ادعای صادق انتهای کاذب!!!!! / نتیجه اسناد هتل پاریزین چه شد؟؟؟ »

 از ماجرای بازداشت دکتر حسن عباسی بسیار متاثر شده بودیم. اما بسیار خوشحال شدیم که انقلاب در مسیر ثبات و استقلال ملی از هر گرایش سیاسی مبری است. اما این ماجرا ما را برآن داشت به بررسی مسئله ای مهم و بی جوابی بپردازیم که سعی دارد خود را در حاله هایی از ابهام گم کند.

tamas

در جلسه ای صمیمی موخه 19تیرماه سال جاری که در دفتر آقای عباسی خدمتشان رسیدیم،  حقیر شبهاتی را در مورد عملکرد ایشان در ادوار مختلف و سوالاتی در مورد ارائه اسناد عجیب مذاکره رئیس جمهوری با هیئت اسرائیلی که توسط ایشان ارائه شده بود عرضه کردم. که از سعه صدر و پاسخ های مستند و قاطعانه ایشان پاسخ سوالاتم را یافتم.

از مدتی قبل ایشان اسنادی را مبنی بر مذاکره آقای روحانی رئیس جمهور محترم با تیم اسرائیلی درخرداد ماه سال 65 ارائه کردند که این اسناد همزمان با حضور ایشان در دادگاهی با همین موضوع در فضای مجازی که به اشتباه به اسم کتاب "تماس" نوشته ایشان گفته می شود منتشر شد که به گفته خودشان توسط یکی از آقایان که اسناد جهت اطلاع بدستشان رسیده بوده مورد انتشار قرار گرفته است.

مطلب قابل توجه این است آقای عباسی بعد از ارائه اسناد به دادگاه تبرئه و بعد از چندین بار اعتراض به رای دادگاه توسط دولت و رئیس دولت با ارائه دوباره اسناد باز مورد تبرئه از سوی دادگاه قرار گرفته اند.

اسناد موجود علاوه بر اشاره به مکالمه مستقیم با اسرائیلی ها، بیانگر مطالبی با محتوای جسارت و توهین به بنیانگذار نظام و انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است و این مطالب در حالی بعد از سال ها توسط رسانه های صهیونیستی انتشار پیدا می کند که مدعی هستند این جلسه کاملا ضبط شده و فایل جلسه در پیش مقامات صهیونیستی موجود می باشد.

برخی از دوستان ایراداتی وارد می کردند با این مضمون که پس نقش دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی در این داستان چه می شود؟! به این مطلب اشاره می شود که اوایل انقلاب در اوج درگیری های داخلی و خارجی سیستم امنیتی کامل و مناسب شکل نگرفته بود و این مطلب کاملا طبیعی و منطقی است و ارائه همچین اسنادی هرگز قدرت و اقتدار نیروهای فداکار امنیتی و اطلاعاتی نظام و انقلاب را زیرسوال نمیبرد.

اما چیزی که در این میان باقی می ماند سوال بدون جواب مردم شریف ایران است که بر مبنای مطالب ارائه شده هیچ گونه رد و تائیدی بر آنها گفته نشده است.

برگزاری جلسه ای با محتوای آورده شده در اسناد در سال 1365 با محوریت گسترش مذاکرات و روابط بین آمریکا و ایران از این طریق که در نتیجه تنزل انقلاب اسلامی خواهد بود با مطالبی که در کتاب "استراتژی امنیت ملی آمریکا در قرن 21” ، کمسیون امنیت ملی آمریکا در صفحه 170 در مورد رابطه اش با ایران در همین محور درحدود سال 1380 بیان میکند و در ادامه آن رویدادها و روند مذاکرات و روابط که در طی پدیده برجام در سال های 93-94 رخ داده و می دهد، مواردی هستند که نشان از تشابه سیر روند اتفاقات و گفته های طرفین به همدیگر می باشد که اذهان و نظر مردم را برای شنیدن پاسخ این مطالب بیشتر و بیشتر متوجه خود می کند.

همانطور که امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب و امام خامنه ای(مدظله) رهبر فرزانه انقلاب تاکید شدید به مطالبه گری مردم و تاثیر این رفتار انقلابی در سیر تعالی انقلاب را داشته اند و همچنین اهمیت مطالب ذکر شده که در هر صورت شرافت انسانی و ملی مردم شهید پرور ایران اسلامی را تحت تاثیر قرار می دهد باز این سوال را می پرسیم که:

پاسخ رئیس جمهور و دولت در مقابل چنین اسنادی چیست؟ و تقاضا دارد اسناد مربوط به این ماجرا را در اختیار ملت شریف ایران قرار دهند چرا که تائید و تکذیب بی سند موجب حاشیه و شائبه های دیگر در این خصوص می شود. و اگر در صورت صحت این اسناد و ارائه اسناد شفاف تر از جانب دشمنان چه جوابی خواهند داشت؟؟؟؟

در هر حال در صورت عدم پاسخ گویی دولت و رئیس دولت نسبت به این اسناد مورد که مورد قبول دادگاه نیز بوده اند، توهینی بزرگ به شعور و شرف مردم ایران و خیانت به خون پاک و مطهر شهدای انقلاب، 8سال دفاع مقدس و مدافع حرم آل الله محسوب می شود.


  • ۹۵/۰۵/۲۳
  • توحید صدر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی